Известие

Collapse
No announcement yet.

Централно заключване главоболия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Централно заключване главоболия

    Колеги вчера ми се появи този странен проблем и не ми дава мира до сега значи заключвам колата на лифта и след 5 минути алармата писва, слизам долу не мога да я спра а колата заключена, (батериите на дистанционното ми са чисто новички) как да е след около 10 минути я отключих и алармата спря но... като затворя шофьорската врата и се... отключва багажника, като затворя и багажника дистанционното не работи, като отворя същата врата всичко си работи нормално и пак така или трябва да оставя колата със отворена врата за да заключа колата или да си оставя отворен багажника, иначе колата върви и както си карам и ключалката на багажника ми си щрака постоянно, карам на отворен багажник и съответно на аварийни свтлини,
    Та моля ви се помагайте щото във чудо се видях снощи спах в колата щото у багажника е мазало от колони и усилватели и не ми се оставя отключена.... прегледах релета бушони и какво ли още не ама явно нещо ми убягва
    Моля помагайте
    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
    Suzuki GSXR 750 W настоящ
    Kawasaki KZ 440A вече бивш

  • #2
    колега м/у купето и багажника има гофриран маркуч през който минават кабели.От многото прегъвания се получава одолване на кабелите и прехвърляне на импулси от един на друг.Провери там и дано съм ти бил полезен.
    155 1.7 ТS 96 klima вече и ГИ

    Comment


    • #3
      колега какво общо има гофрирания маркуч в багажника със предната лява врата?
      sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
      Suzuki GSXR 750 W настоящ
      Kawasaki KZ 440A вече бивш

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
        колега какво общо има гофрирания маркуч в багажника със предната лява врата?
        О, при италианките има всякакви неведоми връзки между иначе несвързани неща - и това на 150% се отнася за тоците. Колегата имаше в предвид, че може да е прекъсната изолацията на кабела за ключалката на багажника (не е задължително да е точно между багажника и купето), да замасява някъде и от това да се получава проблема - особено ако имаш проблем с централното - например задържаща машинка с постоянна голяма консумация на ток (при заключване и отключване консумацията скача до 10А). Има някаква - макар и малка - вероятност големия ток по кабелната магистрала да индуктира през нарушената изолация и да задейства други неща по колата. Може да ви звучи смешно или нереално, но наскоро поради тази причина при пускане на чистачките се отваряше багажника на една кола ...
        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

        Comment


        • #5
          Да бе колега съгласен съм с теб ама идеята е че в багайния отсек с кабелите било при маркуча както каза предния колеа или в самия капа няма кабели който д аса вързани по какъвто и да било начин със заключването на вратите а иначе проблеми със задържащи брави нямам, обаче като се змисля за казаното от теб че на др кола и се отключва багажника при включване на чисачките.... не знам какво да мисля
          ами явно ще запрятам ръкави и ще преглеждам цялата инсталция а има ли вероятност от обемния датчик д ами прави белята щото той реално го няма само кабелчето му виси отпред на таблото и ако опира на маса някъде, аз го преместих де ама резултат никакъв, може ли да е дало някаква грешка и от това да е проблема??
          sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
          Suzuki GSXR 750 W настоящ
          Kawasaki KZ 440A вече бивш

          Comment


          • #6
            колеги някакви други идеи имате ли за моя проблем ??? щото аз ги прегледах кабелите ама.... нищо не успях да открия
            sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
            Suzuki GSXR 750 W настоящ
            Kawasaki KZ 440A вече бивш

            Comment


            • #7
              Пробвай временно да откачиш багажника от веригата.
              Махни кабела на машинката която отваря багажника. (ще си отваряш временно багажника с ключа)

              И пробвай пак, дали централното ще прави същия проблем.

              Не съм компетентен по тема "тоци", но просто предлагам идея. Успех.

              Поздрави.

              AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
              AR 155 2.0 16v SUPER
              Toyota Corolla 2014 S Premium
              Moskvich 2140

              Comment


              • #8
                пробвал съм не става нищо,
                обаче вчера стигнах до друг извод и днес ще видя какво ще стане или утре по вероятно, наи вероятно при смяната на огледалото каот разкостих вратата и някой кабел нещо се ебава с мен щото диода който ми сигнализира алармата се държи доста странно и като рабутам кабелите във връзката между купето и вратата и полудява бравата набагажника
                стискайте палци и ще дам инфо утре или в други ден
                sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                Suzuki GSXR 750 W настоящ
                Kawasaki KZ 440A вече бивш

                Comment


                • #9
                  колеги проблема ми се оказа съвсем прост, прескрипал съм кабелчето на диода на вратат и от там идваше целия проблем, сега вече няма такъв, благодаря на колегите който писаха по темата...
                  ключ???
                  sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                  Suzuki GSXR 750 W настоящ
                  Kawasaki KZ 440A вече бивш

                  Comment


                  • #10
                    .

                    Alfa User каза:"О, при италианките има всякакви неведоми връзки между иначе несвързани неща..."
                    това е!!!

                    Comment

                    Working...
                    X